Teamleider clientsupport

Soort opdracht: Extern

Geplaatst: 16/03/2018

  • Omschrijving

    Wij zoeken een Interim Teamlead Clientsupport in de regio Gouda voor 32 - 40 uur per week. Dit betreft een tijdelijke functie voor een periode van 6 maanden, met de mogelijkheid tot verlenging. Ben je zelfstandige dan is het maximale uurtarief €67,50,- inclusief reiskosten
     
    Als Teamlead Clientsupport heb jij een duidelijke focus op klanttevredenheid en een passie voor dienstverlening. In deze uitdagende functie ben je continue bezig onze functioneel applicatie specialisten, support consultants en de daarbij behorende dienstverlening naar een hoger niveau te brengen. Je kijkt vooruit en voorkomt verrassingen. Je stuurt indien nodig op tijd bij.

    Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Teamlead Clientsupport IT?
    Als Interim Teamlead Clientsupport ben je continu op zoek naar verbetering en stimuleer je jouw teamleden om de dienstverlening richting de klanten te optimaliseren. Je bent tevens verantwoordelijk voor: 

    • het monitoren van KPI’s en het rapporteren van de resultaten aan de Commercieel Directeur
    • het opstellen en evalueren van doelstellingen voor het team en de teamleden
    • het instrueren, ondersteunen en coachen van het team bij taakuitvoering en het eerste contact voor dagelijkse vragen en problemen
    • het beoordelen en bevorderen van de kwaliteit van de dienstverlening op communicatie en professionaliteit
    • het leveren en implementeren van suggesties, advies en daarbij behorende tooling om de efficiëntie te bevorderen in overeenstemming met de KPI’s zoals overeengekomen met de klant
    • het identificeren en monitoren van de follow-up van problemen en problemen over support en het ondernemen van preventieve acties in samenwerking met andere afdelingen
    • Als professional ben je van toegevoegde waarde in het dichter bij de klant brengen van de afdeling en het uitbreiden van de mogelijkheden binnen de afdeling kwaliteit en service.
     
    Wat neem jij mee?
    Wij zoeken een Interim Teamlead Clientsupport IT die een uitdaging niet uit de weg gaat. Een professional die klantbeleving in- en uitademt. Je ambieert een sparringpartner te zijn voor zowel je klanten als je collega's.
     
    • je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en 4 jaar relevante werkervaring op het niveau van Teamlead / Manager
    • je hebt ruime en aantoonbare relevante werkervaring als leidinggevende in een klantgerichte, kennisintensieve product software supportomgeving of B2B support omgeving
    • je hebt ervaring in het invullen van SLA en XLA afspraken met business partners
    • je bent gewend om te werken in een dynamische KPI-gestuurde en Quality Monitoring-omgeving en ervaren in het opzetten hiervan
    • je hebt bewezen ervaring in het realiseren van verbeteringen in processen, tooling en incident management systemen
    • ITIL certificering is een pre, BISL ervaring is een pre

    In de functie is klanttevredenheid het uitgangspunt. Je bent communicatief, flexibel en daadkrachtig. Jouw persoonlijkheid typeert zich als georganiseerd, motiverend, enthousiast en pragmatisch.

  • Externe Website

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Freelanceopdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Interim Managers

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Verspreiden via social media

LOG IN