Omschrijving
Voor onze directe opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar een Support Engineer voor het leveren on-site nazorg aan gebruikers na de uitrol van Office365 i.c.m. Sharepoint en Windows 10. In deze rol vervul je een brugfunctie tussen Projecten en de ICT Servicedesk.
We zijn op zoek naar een Professional op HBO niveau met kennis van:
Office 2013 en Office2016/Office365
Surface, Notebooks, Smartphones
Windows 8/10, Chrome, IOS, Android
Ervaring met Cloudapplicaties (Azure)
Beheer: SCCM/EMS, Intune, Topdesk
Ervaring met (automatisch) updaten
ITIL conforme werkwijze (pragmatisch)
Standplaats: Maastricht
Startdatum: medio mei
Duur van de opdracht: in eerste instantie 3 maanden
Optie op verlengen: ja
Aantal uren per week: 16-32
Externe Website
U dient in te loggen om gebruik te maken van Freelanceopdrachten.nl
Opdrachtrubriek
App- en Software Ontwikkelaars
Provincie
Limburg
Verspreiden via social media