Omschrijving
De omgevingsdienst heeft ongeveer twintig deelnemende gemeenten. Door de opzet van een nieuw facturatiesysteem is er tijdelijk veel extra werk bijgekomen voor het interne personeel. Dit komt onder meer door een andere manier van kostenverdeling. Hierdoor is tijdelijk behoefte aan extra capaciteit. In de rol als medewerker Interne Controle krijg je te maken met een breed scala aan producten en diensten.
Functie
Jij gaat je bezighouden met de interne controle op de leges en voor het maandelijks maken van de factuur voor onze opdrachtgevers. Je bent uitvoerend bezig en bedient meerdere opdrachtgevers tegelijk.
De interne controle op de leges omvat de volgende werkzaamheden:
Zelfstandig interne controles uitvoeren op de juistheid van legesbrieven;
Rapportages verzorgen voor het hoofd Vergunningverlening;
Ondersteuning bij de halfjaarlijkse controle op de leges: voorbereidingen treffen voor de controle en informatie aanleveren tijdens de controle;
Functie eisen
Ons “pietje” beheerst de volgende punten:
HBO werk- en denkniveau;
Financiële achtergrond;
Ervaring binnen de overheid, gemeente en/of non-profitsector (eis);
Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
Analytisch, pragmatisch, nauwkeurig, zelfstandig;
Goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift;
Kan zich het werken met hun zaaksysteem snel eigen maken;
Opbouwend kritisch, teamspeler en een prettige persoonlijkheid; Jouw collega’s vinden het fijn om met jou samen te werken
Aanbod
20 uur per week;
Periode van juni tot eind november;
Midden van het land.
Externe Website
U dient in te loggen om gebruik te maken van Freelanceopdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Financieel en Administratief
Provincie
Utrecht
Verspreiden via social media