Omschrijving
Voor onze opdrachtgever de gemeente Someren vragen wij een Interim HR Adviseur ( 32 uur per week)
Functieprofiel:
Je hebt een relevante HBO opleiding en minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare HR functie, bij voorkeur binnen een gemeente.
Je hebt minimaal 5 (uit 8 jaar) werkervaring in de functie van beleidsmedewerker Personeel en organisatie.Je hebt aantoonbaar werkervaring als beleidsmedewerker Personeel en organisatie binnen of voor een gemeente. Stage ervaring wordt hierbij niet meegerekend. Beschrijf dit duidelijk in het CV.
Je hebt ervaring en affiniteit met ontwerpen en implementeren van P&O beleid.
Je bent een resultaatgerichte teamspeler met uitstekende sociale vaardigheden, adviesvaardigheden en een gezonde dosis overtuigingskracht.
Je hebt een aansprekende visie op goed werkgeverschap en brengt deze ook over binnen de organisatie.
Je hebt affiniteit met E-HRM, zaakgericht en procesgestuurd werken en levert vanuit jouw kennis en ervaring een bijdrage aan de verdere digitalisering van onze organisatie.
Aanbod
en een warm contact met HRM Progress
ZZP-ers, tarief in overleg.
Externe Website
U dient in te loggen om gebruik te maken van Freelanceopdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Personeel en Organisatie
Provincie
Noord-Brabant
Verspreiden via social media