Omschrijving
WAT GA JE DOEN ALS MEDIOR COMMUNICATIEADVISEUR CONCERNCOMMUNICATIE AD INTERIM
Medewerkers meenemen in organisatiekoers, betrekken en verbinden aan de opgaven in de stad, en samenhang en eenduidigheid borgen is waar het communicatiehart van de gemeente sneller van gaat kloppen. Ze participeren buiten, halen buiten binnen, informeren en stimuleren. Ze ondersteunen samenwerking en het goede gesprek over opgaven met bewoners en partners in de stad, en tussen afdelingen. Ze zetten aan tot nadenken, reflectie en actie. Ze werken aan onze eigen ontwikkeling, dagen onszelf uit met nieuwe werkwijzen en methodieken en geloven in eigenaarschap, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven en nemen. Ze zijn een centraal netwerk van ca 100 mensen verspreid over de organisatie. Jouw plek is het team concerncommunicatie dat zich bezig houdt met de communicatie binnen de organisatie en de bedrijfsvoering (ICT, Financien, HRM) en daarbinnen is jouw portefeuille ICT en data gedreven sturing.
WIJ ZOEKEN EEN MEDIOR COMMUNICATIEADVISEUR CONCERNCOMMUNICATIE AD INTERIM MET
Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
Een Logeion niveau 3 opleiding of een afgeronde C/senior communicatieadviseur opleiding;
Minimaal 5 jaar ervaring in communicatieadvies;
Kennis van/ en ervaring met ICT, data gedreven sturing en technologische ontwikkelingen en hoe je die hebt ingezet;
Ervaring met het oplossen van een complex communicatievraagstuk (je kunt hier een omschrijving van geven);
Bij voorkeur ervaring bij een gemeente.
Daarnaast ben je:
Gedrevenheid om je tanden in iets nieuws te zetten.
Jij bent iemand die snel kan schakelen met communicatiecollega’s, directieleden en projectleiders uit de ICT-kolom.
Jij denkt mee, werkt mee en doet mee.
Je bent een flexibele teamspeler en altijd de eerste die aanzet tot actie.
Je ziet niet alleen kansen, maar weet deze ook te verzilveren door jezelf of door juist anderen daarop te attenderen.
Je stelt plannen op en voert ze ook uit
Jouw bijdrage en resultaten maken inzichtelijk wat de bijdrage en meerwaarde vanuit marketing en communicatie is.
Je houdt van resultaat en kan uitstekend prioriteren.
Je hebt aantoonbare communicatie-expertise en weet wat jouw eigen kracht en toegevoegde waarde is.
Het is hierbij van belang dat jij affiniteit hebt met ICT, makkelijk verbinding maakt met technische collega’s en de vertaal slag kan maken.
DIT KAN JE VERWACHTEN
Het betreft een tijdelijke functie van 36 uur per week;
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 31-12-2018, met optie tot verlenging van 1 jaar;
36 uur per week
Externe Website
U dient in te loggen om gebruik te maken van Freelanceopdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Communicatie en Sales Professionals
Provincie
Utrecht
Verspreiden via social media